August 1, 2009

era uma vez... / once apon a time...

chamo-me khalu, e este é o meu cantinho electrónico.
alguns curiosos querem conhecer a minha história, pelo que decidi que estava na hora de ronronar deste lado da realidade.  

numa noite - há sete meses - decidi que queria finalmente alcançar a Lua:

my name is khalu, and this is my blog spot.
some people want to know my story, so i decided it was time to pourrrr in this side of reality.

one night, seven months ago, I decided to reach the moon,, at last:


a minha devota-Humana não estava por perto e a janela estava aberta... eu tentei, e tentei! MAS!!!... a minha chance não foi bem sucedida e dei por mim estendida, dorida, num chão muito duro.

estou a contar-vos a minha história, pelo que não se preocupem! mantive o meu bom humor e força. voltarei de vez em quando para contar alguns dos episódios, esperando que possa dar-vos informações úteis e preciosas. 

agora,  a "ronha" chama... gz zzz zzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzrrrrrrrRRRzzz

my devoted Human was not nearby and the window was open... I tried! and tried! BUT!!!... my shot did not succeed and I found myself lying on a very hard surface.

i'm reporting the story to you, so don't worry, i kept my good spirit and strength. i will be back from time to time, to tell you the episodes , hoping to be able to give you precious informations.

now, "dozing" is calling... gz zzz zzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzrrrrrrrRRRzzz

No comments:

Post a Comment